Telur Masak Kicap Mudah Dan Sedap

Saya sendiri suka makan telur masak kicap. Teluar masak kicap merupakan resepi yang simple dan senang dibuat. Bagi seorang yang bujang macam saya, ianya sudah tentu menjadi pilihan saya. Di sini dikongsikan resepi telur masak kicap mudah dan sedap.

Berikut saya kongsikan respi telur masak kicap yang saya perolehi dari blog ini. Resepi yang penuls blog kongsikan tersebut membuatkan saya berminat untuk berkongsi kembali .
telur masak kicap


Resepi Teluar Masak Kicap Simple


Bahan-bahan:
1. 1 Bawang bombay + 2 ulas bawang putih (kisar halus)
2. Lada kisar (3 tbsp)
3. Kicap manis cap kipas (warna merah)-2 sudu besar
4. Bawang besar & lada padi di potong halus untuk hiasan 
5. Sedikit asam jawa
6. Garam, gula & ajinomoto

Selamat menyediakan masakan telur masak kicap. Jika disediakan dengan baik, telur masak kicap boleh menjadi sangat sedap.


Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Telur Masak Kicap Mudah Dan Sedap"

Post a Comment