Cara Beli Barang di Taobao dan Buat Duit

Taobao adalah antara laman web pembelian online terbesar di dunia. Walaupun ianya tidak sepopular Aliexpress dan Alibaba, tetapi harga dari Taobao adalah jauh lagi murah. Mungkin juga ramai yang tidak menggunakan Taobao adalah disebabkan oleh bahasa cina di dalam laman web berkenaan. Di sini kami akan tunjukkan kepada anda bagaimana cara membeli barang dari Taobao. Selain itu kami tunjukkan juga bagaimana anda boleh menjana untung daripada Taobao.

Cara Beli Barang di Taobao

Jika anda biasa membeli secara online di laman web seperti lelong dan lazada. Sebenarnya tidak ada bezanya pun bagaimana cara untuk membuat pembelian.

Secara ringkasnya, add to cart dan kemudian membuat pembelian dan pembayaran.

Bahasa Cina yang terdapat di laman web Taobao juga boleh diubah dan diterjemah kepada bahasa yang kita inginkan dengan mudah. Semuanya dengan bantuan google chrome dan google  translate. Usah risau. Selepas ini anda boleh membeli dengan mudah.

Sebenarnya, jika anda telah tahu bagaiman cara membuat pembelian di China, Taobao, amat rugi jika anda tidak mengambil peluang untuk berbisnes. Ataupun membuat duit. Ini kerana anda telah tahu lubuk untuk membeli barang secara murah.

Nak kami tunjukkan bagaimana cara untuk membeli barang di Taobao dengan harga borong? Dengan harga borong ni anda boleh membuat bisnes seterusnya dapat menjana untung. 

Kalau anda ingin, apa kata klik gambar di bawah ini.


Semoga ini dapat membantu anda untuk mengetahui bagaimana cara untuk membuat pembelian di Taobao. Selain itu dapat menjana pendapatan sampingan yang lumayan.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Cara Beli Barang di Taobao dan Buat Duit"

Post a Comment