Baju Melayu Moden Fesyen Raya 2017 Terkini

Baju Melayu merupakan pakaian wajib dipakai ketika merayakan Hari Raya. Saban tahun fesyen baju Melayu berubah daripada design yang biasa-biasa sahaja kepada design moden.

Di sini kami kumpulkan beberapa design baju Melayu moden yang boleh anda pakai ketika meraikan hari lebaran pada tahun 2017 ini.

Baju Melayu Moden Fesyen Raya 2017 Terkini

baju melayu raya 2017

Design baju melayu seperti ini sememangnya design yang evergreen. Ianya boleh dipakai sepanjang zaman. Akan tetapi design seperti gambar di atas ini lebih kepada Baju melayu yang fit pada badan. Maksudnya, baju tidak nampak besar, dan tidak juga terlalu sempit.

Jika anda nak beli baju Melayu seperti ini, boleh ke sini.

baju melayu 2017
Terdapat sebilangan orang yang meminat design jenis kolar teluk belanga seperti gambar di atas ini. Ianya sesuai dipakai ketika perayaan Hari Raya.

Anda pasti akan nampak segak memakai baju melayu teluk belanga ini.

Anda boleh lihat di sini jika berminat untuk memilikinya.


baju melayu moden
Baju Melayu ni, sekali pandang nampak macam bukan baju Melayu bukan. Tetapi, ianya sebenarnya adalah baju Melayu yang telah diberikan sentuhan moden. 

Jika beminat baju seperti ini, boleh dapatkan di sini.

baju melayu
Dan ini merupakan pilihan kami yang terakhir untuk baju Melayu yang anda boleh pakai pada raya tahun 2017 ini. Klik sini jika berminat mendapatkannya.

Pergi ke sini jika anda ingin melihat design yang lain.

Kami mengucapkan selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri 2017.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Baju Melayu Moden Fesyen Raya 2017 Terkini"

Post a Comment