Dompet Terbaik Gaya Terkini Untuk Lelaki

Dompet merupakan aksesori wajib ada bagi setiap lelaki. Ada banyak jenis dompet yang ada di pasaran. Ada yang jenis dompet biasa, ada yang jenis clutch. Di sini kami senaraikan beberapa dompet terbaik yang boeh digunakan oleh seorang lelaki untuk tampil nampak maskulin dan bergaya.

Dompet Terbaik Dengan Penuh Gaya  

dompet murah

Jika anda seorang yang simple, bolehlah dapatkan dompet seperti di aas ini. Ini kerana ianya tidak tebal dan senang dimasukkan ke dalam poket.

Jika anda berminat nak beli klik sini.

Kalau anda minat dompet jenis yang panjang, anda boleh lihat gambar dompet di bawah ini.

dompet panjang.

Dompet jenis ini sesuai jika anda jenis suka menyimpan banyak benda di dalam dompet seperti kad-kad atam, kad kredit, kad member, dan lain-lain. 

Jika anda berminat dapatkan dompet ini, bolehlah ke sini.

Manakala, jika anda mementingkan kualiti berbanding rupa, anda boleh lihat dompet di bawah ini.

dompet playboy murah

Dompet playboy ini merupakan dompet original dengan genuine leather. Jika anda pentingkan kualiti, boleh dapatkan dompet ini di sini.

Satu lagi dompet yang mendapat perhatian kami adalah dompet Calvin Clein seperti di bawah ini.

dompet calvin

Ini kerana dompet ini ditangkan sekali dalam box dan disertakan dengan key chain yang memang versatile.. Jika korang berminat dapatkan dompet ini, bolehlah ke sini.

Semoga dengan pilihan-pilihan yang kami sediakan ini dapat membantu anda untuk membeli dompet baru  anda dan akan tampak lebih bergaya dan unggul.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Dompet Terbaik Gaya Terkini Untuk Lelaki"

Post a Comment